alla-<3's-dag

Godmorgon mina solstrålar! Mår ni bra? (Inte för att jag kommer få ett svar, men ändå)
Jag mår iallafall kjempegrejt! Okej, jag är trött som ett svin men det är väl inte speciellt ovanligt.
Jag har faktiskt ingen aning om när jag somnade igår. Alex somnade iallafall med både morgonrock och keps på sig. Så jag antar att vi båda var pretty tired!

Igår käkade vi Indisk mat. Som vi köpte alltså. När pappa ringde för att höra om jag levde så trodde han att vi lagat själva. Vilka höga tankar han har. Men vi köpte och vet ni vad? JAG SKET INTE NER MIG!
Nej, okej vad äckligt. Men ni vet.. vissa blir ju lite risiga i magen av indisk mat. Inte jag!
Det passade mig perfekt och jag är härmed frälst. Vill äta det hela tiden - Chicken Tikka.

Inte nog med det. Min sväris är så himla goollig! Inom loppet av 2 veckor så har jag fått 2 olika blommor.
Och så fick jag två små nallar som kramar varandra. Hon sa att det var jag och Alex, haha. Jättegoooligt!

Anyhow, imorse fick jag SPRINGA till bussen. Trodde jag skulle dö! Men det gjorde jag inte. Och bussen var försenda. Så klart. Kommer till Sollentuna och MITT tåg går som det ska, halleluja! Men alla andra är inställda eller försenade. Jag fick ett litet stopp i Märsta, men det gör inget. För jag är på bra humör!

Idag är det alla hjärtans dag och jag är kärare än någonsin! TRUST ME! Det är super-duper-underbart!

Så all kärlek till er alla. Fred ut och tjillevippen! Trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Klart hon gör, precis som Daniel kallade Janne pappa. Molly och Daniel träffas aldrig men hon kallar honom för pappa ändå.

2011-02-14 @ 08:24:05
URL: http://mollysmorsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0