apråpå love

Jag insåg nyss (och i höstas egentligen) att Linda och Marcus är mina förebilder när det gäller just: Love!
Jag menar, snälla. Alla som känner dom. Hängt med dom. VET att SÅDÄR bör alla få ha det.
Nu menar jag inte alla andra mina vänner som har partners att dom har värsta keffa förhållandena, absolut inte.

Men jag minns så väl, när jag satt i deras soffa och tittade på dom i köket när dom var sådär kärleksfulla mot varandra och jag fällde en lyckotår. En tår som inte ens var frampressad. Utan den bara kom. För kärlek är fanimej det finaste som finns när det är på riktigt. AH, UNDERBART!
Och nu ligger dom hemma med sitt nyfödda kärleksbarn.

Åh, det slog mig nyss hur jag saknar att umgås med oss alla.
Fan vad vuxna vi är nu. Allihopa. Med egna liv. Vissa med förlovning. Vissa med barn. Vissa med hus.
Vissa coola singlar som lever livet. Jag ba: aaah vad jag älskar er allihopa! Vissa (typ jag) med världens snyggaste och världsbästa pojkvän.

Ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0