ärlig eller bara öppen

Men jag råkade... "råkade" prutta på bussen idag. Den var förvisso tom och jag satt längst bak.
MEN JAG VAR TVUNGEN! Så, då vet ni det.

Jobbade ju som sagt 09.30-16.30 idag. Åkte raka vägen hem till Nathalie, Collan och Jonas.
Och jag tog med mig ungen. Tjoffsan. Så klart. Hon och Collan är bäst friends förever!
Jag ställde mig i köket och stekte hamburgare till allihopa. Ja, även lill-korven fick.
Sen kollade vi en snutt av Mamma Mu. Men Tjorven störde så mycket. Collan fick inte vara ifred, haha.

Efter det så skulle jag färga Pattans hår. Nathalie alltså. För den som inte fattade.
Resultat får ni andra se senare. Vi fick oss en del skratt och Jonas blev arg på oss, hahah.
Så blir det när man inte vill ha i färgen hela tiden..... aaaaaaahaha.

Nej, nu måste jag verkligen hoppa i säng så jag orkar upp imorgon.
ska drömma om min prins också! Gärna något snuskigt. Men det är inget tvång.
Eller jo det är det.. skämta... inte.

Godnatt på er!

Förresten.. min lugg har redan växt. På en dag. Mycket märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0