crazy

Idag fick jag vargar på tanken igen när jag var ute med Tjorven.
Det var lugnt ända tills vi kom till skogen och hon tok-stannar och skäller mot skogen och vill kuta därifrån.
Då stannade mitt hjärta. Och så såg jag fullmånen. JAG SPRANG och höll på att kissa på mig. Kaoz!
Jag har så skeva tankar. Alltid. Jag är inte fullt frisk. Jag har nog aldrig varit det.

Skulle jag berätta alla mina konstiga tankar jag egentligen bär inom mig och skulle berätta dom så skulle folk (tillochmed såna jag känner) ba: "WÖEW! ... normal tjej" Det är tur att jag berättat dom flesta konstiga sakerna för min boyfriend som tycker om mig ändå. Vilket är obegripligt egentligen! SKÄMTA... not!

Fast... vi är ju fan lika cp båda två. Det hade nog inte funkat annars. Men nu gör det, det. I LIKE! *like:a-knapp*
Jag skulle inte vilja veta vad jag skulle fantisera om för sjuka grejer om jag knapra konstiga grejer eller rökte skumma saker. Det skulle vara WICKED! Så jag avstår. Äckel-bajs-knark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0