en annan rolig sak

På mitt jobb kan man få höra roliga saker ibland. Barn är ju fan det roligaste jag vet.
Jag sitter på golvet med 3-4 småtjejer omkring mig i åldrarna 3-5 år.
Dom sitter och beundrar mitt hår, mitt halsband och armband och säger samma sak hundra ggr. Så klart!

När heeeeeeelt plötsligt ena flickan börjar dra lite nyfiket i min tröja och tittar ner i den.
- men vad gör du? haha
- jag vill bara titta på dina stora, fina tuttar! Dom är så TJOCKA!


Sen petar hon på ena tutten på sidan och alla tjejerna börjar asgarva. Kul att andra har kul på min bekostnad. Men det får man väl ta.... med TJOCKA tuttar!

Kommentarer
Postat av: kiwso

Ha ha! Tjockpatte, det var något nytt det. Jag kissade precis på mig. Hej.

2011-02-04 @ 12:21:18
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0