fan fan fan som Thåström sa

Jag kan och vill inte sova hemma längre. Jag drömmer "mardrömmar" every-single-night nu!
Jag mår dåligt och är ledsen när jag vaknar. Helt utan anledning EGENTLIGEN. Hur kul är det på en skala?
Det är så jävla sjukt hur drömmar kan påverka en. Iallafall mig. Jag vet inte med er. Men med mig är det så.
Fast när jag vaknade idag skakade jag bara av mig skiten.

Iofs tror jag att det beror på att man sover oroligt. Alltså, att jag drömmer så osköna drömmar för att jag tänker på mycket saker. Det behöver inte ens vara dåliga saker. Sen att jag vill göra så mycket. Folk som mår dåligt i min närhet vill jag bara ta till mig och ta hand om. Som den lilla beskyddande människa jag är.
Eller försöker att vara. Jag HATAR när folk mår dåligt. Jag avskyr när jag själv mår dåligt för saker som inte ens hänt. På riktigt. Det är inte friskt.

Det är tur att man mår bra och är lycklig resten av tiden.
Skulle vara skönt om man kunde börja drömma om varma länder, om en fin framtid osv.

Inte nog med det så drömde jag att jag hade sex med en sjöjungfru inatt.
Assååååååå... Det var väldigt märkligt. Det började med att jag befann mig på en båt. Kryssningsfartyg måste det ha varit. Jag minns dock inte vilka som var med. Men jag var iallafall med. Och den här sjöjungfrun.
Men hon var ganska hemsk och elak och läskig till en början. Men sen... mjuknade hon. AHAHA..

Anyhow.
P.s när det väl var action så hade hon ingen... fena? Okej, nog om det.


HAJDO HAJDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0