hahah ha ha

Man vaknade ju upp i Fjällen idag. Jag ooooorkar inte ens gnälla. Jag orkar verkligen inte.
Jag skrattar åt eländet. Även fast jag druttar på rumpan så fort jag rör mig utomhus.
Nåväl. This shit kommer väl till ett slut någongång det med. I hope!

Ska snart in och väcka ungarna. Lyllos dom som får ligga och jäsa sig.
Själv har jag suttit i massagestolen (för ovanlighetens skull...) och läst Läroplanen för förskolan Lpfö.
Jag menar, JAG LÄSTE. Jag har faktiskt LÄST idag. Är ni stolta eller?

Nu har jag bara ett projekt kvar. Som jag inte fattar ett skit av. Men det måste ju göras!

Jahapp.. undrar om det kommer ta 5h att sig hem till Alex idag. Vi får la se!
Men dit ska jag efter jobbet. Eller måste hem och noppa ögonbrynzen först. Jävla turkbuskar.
Potatisbullar till lurre idag blir det också.

Å det var det, å det var det. Kaowabungah!

Dags att gå. Tjillevippen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0