hej bloggen!

Jag har ont i magen, jag har ont i halsen och jag har ont i fittan. För den som brydde sig. Om mig.
Jag är självömkande idag. Verkligen jättemycket. Känner mig lite småfet av all vätska också.
Men vem är jag att klaga? Titta på alla övertids-gravida kvinnor som springer runt till höger och vänster.
Jag ömkar för er med. Jag lovar. Även fast jag själv inte är gravid. Jag är bara sympatisk.
Och Blodig. Och blödig.

Kan inte på något sätt komma på hur jag ringer ut från kontorstelefonen heller.
Hjälp? Eh. Behöver få tag på mitt faderskap! GAAAH GAH Gah.

Nähä, joho. Jag får ingen vila idag. KLAGAN SJÄLV. HERE I AM!

Gud knullar en skönt i röven så här denna Onsdag. Jätteskönt. Verkligen.

Jaha jaha... vad nu då?
För att vara uppblåst och äcklig så känner jag mig ganska snygg ändå.
Orkade tillochme sminka mig imorse. Fast å andra sidan så stoppade en liten flicka in händerna under min tröja och kände på min mage och sa: "mmm, mysig tjockis-mage!"
Så ja.
Lite halvdan dag idag.

Fy fan.

Kommentarer
Postat av: kiwso

Pröva att slå en nolla, vänta på klar ton följt av numret. Brukar funka på sånna där krångeltelefoner.

2011-02-09 @ 13:44:30
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: juicy

But i did! och det funkade inte ;(((

2011-02-09 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0