leva livet, sånt är livet

Jag hade ju tänkt att ta mig en långpromenad i solskenet idag! Vilket jag blev sjukt glad över att jag fick uppleva också. Behövde frisk luft kan jag tala om. Men om jag säger så här... bara för att det är fint väder är det inte helt lätt att ta sig en promenad när det är SJÖAR och ISPÖLAR och isfläckar här och där. Man går på helspänn för att inte ramla och slå ihjäl sig. Vilket jag fick uppleva 3-4 gånger. Asrädd. Innan jag tänker ta mig en långpromenad nästa gång är ALL is borta eller så kan jag ju önska mig ett par dobbar till skorna. Jag önskar mig det förstnämda, först dock. Jag är så sjukt jävla trött på allt som har med snö, is och kyla nu. Jag vill sluta ha mössa och vantar.
Jackan har jag redan bytt ut. Tänker inte gå runt som en michellingubbe nå mer. OKEJ på jobbet, men that's it!

En halvtimmes promenad är väl ändå bättre än ingen alls. Nu är det kolsvart ute så det lär ju inte bli en lika lång denna gång. Just so you knooooow!

Har ätit en halv burk med frukt cocktails också. Inte så jättegott... men jag fick i mig det iallafall.
... kuksvansar.

- vad åt du idag då?
- jo jag åt lite kuksvansar

Noll humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0