på kontoret

Back to life, back to reality.

Jag som tyckte att jag la mig i god tid igår låg ändå och halvsov genom natten.
Ni vet när man ligger och tänker, rullar runt, bökar och inte kommer tillrätta.
Men det är egentligen inte så konstigt. Det är en ovana nu för tiden att sova i "min" egna säng.
Inte alls speciellt skönt. Inte alls rogivande och inte alls mysigt på något sätt.
Jo, tack vare Tjorven.. även fast hon gör lite kaoz med mig med när man ska sova.
Tycker att hon ska ligga som liten sked med mig hela natten som hon gjorde när hon var pytteliten puppy.
Nu ska hon ligga över mina ben/fötter så att jag inte kan röra mig.

Jaja, hon borde inte sova i sängen alls. Men ni vet... hon är van, jag är van.
Och det är mysigt när man inte har 2 meter kärlek bakom sig. Hahah..
2 meter, ni vet vad. I stjärten. Skoja... inte.

Nu har jag rast och ska snart återgå till jobb. Eller ja, jag ska in till vilan och VILA. Heheh..
Så jävla jobbigt om ni frågar mig. NOT!

Hoppas ni får en fin dag. Det ska jag försöka ha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0