rast och en snurpa

Ja, jag har börjat med rast och kvälls-snurpa. Ni som inte vet vad det är. Synd.
Gör det för att "självmedicinera" mig själv. Rökning är jag inte direkt sugen på och det luktar.
Men det här gör mig gott. Tills vidare. Sötsuget finns inte där och det är det jag vill.
Eller inte vill ha, rättare sagt. Allt är Mandis fel.

Usch och fy. Jag behöver verkligen sol och värme. Det här är inte ens LITE roligt längre.
Jag tänkte klaga på den här jävla snön och kylan ända tills den försvinner.
Har precis nattat barn, gick in och satte mig på kontoret, tittade ut och ba: "men fan, jag vill inte gå ut...."
Så kommer Lissan in: "sedär! så ska det börja snöa igen!" Tittar ut och blir förbannad istället.

Jag tänker inte bo i Bajs-Sverige nå mer över vintern. Bara över jul. Men det är allt.
JAG HATAR VINTERN! Kommer aldrig tycka om den. Aldrig i hela mitt liv.
Jag är för mycket blatte för kylan. Jag är varmblodig och fryser för minasta lilla.
Okej, DÄR är jag min mor upp i dagen. Även fast hon fryser när det är 20+ ute/inne.

Idag frågade jag T och M om dom visste var deras ögon, öron, näsa, mun, mage, händer och fötter fanns.
Det visste dom. Sen frågade jag om dom visste vart mina kroppsdelar fanns.

Jag: T, vart är Josse's mage då?
T: DÄÄÄÄÄÄR!
Och så pekar han på mina tuttar. Ja, det är väl inte så lätt att veta alla gånger.

Som den kossa man är.

Blä, jag vill flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0