sätördäjj

Då var det redan Lördag.
Jag säger då det. Dagarna bara springer förbi, men ingen vår så långt ögat kan nå.
Tragiskt.
Jag somnade inte alls långt efter 1-tiden igår. Vaknade idag vid mja, 11-tiden. Sen somnade jag om och vaknade 15.59... ja, den var inte igår direkt. Alex började skeda mig mig och myste in sitt ansikte i nacken på mig och frågade hur mycket klockan var. Jag svarade och han svarade tillbaka: "faaan, jävla fitta... aja" sen låg vi och kramades igen. Han skulle nämligen åkt hemifrån vid 16-tiden. SYND. Så blev det inte.
Men nu har han åkt och jag sitter här aaaalldeles, aaaalldeles ensam. Nåja, spillerill.
Jag ska byta sängkläder. PÅ TIDEN. Jävla sås-säng... hahahah.

När jag har gjort alla hemmafru's-"sysslor" så ska jag slå mig till ro, käka plcokgodis, dricka LOKA-citrus och titta på hundra filmer tills Alex kommer hem igen. Jag lär ju sova som en stock då, men ändå.
Han och grabbarna ska på bio och sen kolla på UFC(?) Jag vet inte ens om det heter det. Men ni vet säkert vad jag menar. Så jävla manligt. Not.... SKÄMTA.... inte.

Och imorgon flyttar eventuellt min kissekatt Kitty hem hit. Ja, om min pappa ORKAR köra dvs.
Så det blir bra. Det löser sig alltid.

OCH JUSTE! Nu ser man äntligen ut som en sjöjungfru. Igår tittade herrn på mig som att jag aldrig varit snyggare.
Alex: visst känner du dig så jäävla snygg just nu?
Jag: haha, aah faktiskt
Alex: man ser det, and I like it!


Inte nog med det så åt vi Indiskt igår igen. Andra dagen i rad. Vi har en hang-up på det just nu.
Lika bra det. Hellre Raj-mat än Kebab. No hard feeling's to gottgott-grillen asså!

Vi vi vi vi vi.. jag jag jag jag.. du du du du du du. Jaja, lätt hääääääänt!

Besos mi amores!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0