sentimental-totte

Mitt närhetsberoende är i svaj just nu. Eller egentligen inte. Men har inte direkt haft ORKEN att sova där borta i staden när jag börjat så jävla tidigt på mornarna. Även fast jag velat och vill.

Men nu till det viktiga. Jag är i den där fasen just nu då jag mår psykiskt dåligt av att inte vara med A.
Det är ju helt underbart och perfekt när jag väl är med människan.
Men nu, så fort jag inte är där är jag helt trasig. På riktigt. Jag vill egentligen inte erkänna mig så här svag.
Men jag är ju förihelvete det. Jag vill ju vara med människan så fort jag kan.
Det känns, just nu, i sekunden, minuten katastrofalt av att inte vara där. I närheten.

Känslostorm i min kropp just nu. Vill typ böla för ingen anledning alls. Jag är keff.

Jaja, nu går jag och lägger mig innan jag skriver en bok om känslor. Och det orkar ni inte läsa för jag är för cool för sånt. AIGHT!?

Kommentarer
Postat av: kiw

puss på ett hjärta skickat till totte!

2011-02-11 @ 10:22:01
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0