skillnaden mellan BORDE och MÅSTE

Jag BORDE egentligen verkligen sova nu. Och med nu menar jag verkligen: Nu nu nu.
Jag börjar 07.30 imorgon. Men å andra sidan har jag sovit 58-tusen timmar idag.
Vilket jag inte borde. För jag är egentligen inte ens trött nu. Jag skulle ju somna om jag la mig nu, men skulle säkert vakna 4 inatt. Och det vill jag jöö inte! SÅ JAG HAR BESLUTSÅNGEST! Eller vad man nu ska kalla det.

Jaja, jag har ju ändå sov-vilan på jobbet så där får jag mig en nap på 30 min.
MEN ANYHOW! Direkt efter jobbet imorgon åker jag hem till min karl. Snuttepluttegulle. Aaaahha.

Nu ska jag ta nattpromenaden med lilla korven. Fan vad fin hon är. Min lilla håriga unge.
Det diskuteras om parning här hemma..... eller ja, det är mer min lillasyster och pappa som tycker att Tjorvski ska skaffa sig ett skjut och föda ungar. Jag är lite tveksam... Kanske, kanske inte.
Det vore ju super-duper-gulligt! Men ja, smakar det, så kostar det.

MEN om det nu skulle bli valpar nångång här i framtiden så ska valparna hamna i närheten. Helst till folk jag känner eller "bekanta" åtminstone. Fast det okej, det här är förtidigt att prata om nu. Men så ni vet. Haha.

Nån som har en söt, liten hane som vill ligga. Bild och info skickas till min mail: [email protected]


Godnatt peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0