svett-lurken

Bah! Sjukt fint väder ute idag. Jag har redan varit ute och spatserat med solen i ögonen och känt lite D-vitaminer in i porerna. Always funny, when it's sunny!

Juste! I fredags var vi ju som sagt på middag hemma hos Mandis och Adam.
Det bjöds på hemmagjorda hamburgare. Alltså, hemmagjorda från scratch. Tillome brödet.
Med salsa och gucca. Sen blev det ju några glas öl, nååååågra glas vin och nån shot här och där. Jäger.
Vi hade super-duper-skoj! Sen bestämde vi oss för att dra till Magget! SJUKT KUL!
Lite väl mycket människor dock. Men ändå. För första gången i världshistorien har jag en kille som dansar och som HAR taktkänsla. Även om det inte direkt var hans typ av musik haha. Men ÄNDÅ så ställde han upp för laget!
Det var super-duper-kuligt! Sen tror jag minsann att alla blev lite väl fulla. Vi tog en taxi till donken, käkade och åkte sedan hem till paret igen för efterferre. Hm, så blev det inte. Vi allihopa stupade. Jag och Alex på soffkuddarna. Efter någon timme tog vi bussen hemåt. Med nackspärr.

Igår lördag var det bara att vakna upp, klä på sig och sticka hemåt Märsta igen för att bli upplockad av min far.
Väntade "överrasknings"-middag hemma hos min bror och Mia. Tjena, överraskning! Överraskningen har jag vetat om i några månader, fast dom inte vetat om det själva ens. Dam, dam, dam - jag ska bli faster igen!
En liten flicka.
Daniel tyckte att jag skulle komma på ett namn, för att han inte tycker att Mia's namn duger.
Där bjöds det på hemmagjord pizza och hemmagjord pizza-sallad. Lite plockmat av allt möjligt, sjukt smarrigt!
Jag tror jag drack en mun med champange, sen drack jag sprite resten av kvällen. Kände mig inte riiiktigt taggad som min bror ville att jag skulle vara "SKARU HA LITE VODKA!?" uuuuh...

Idag är jag super-duper-trött och tänker nog gå och lägga mig i sängen en stund till efter att jag ätit upp mina två frukostägg! Ja, det låter som en bra idé. Jalla jalla!

Kommentarer
Postat av: Karin och Molly

Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee!

2011-02-06 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0