thank God it's friday!

Äntligen var helgen på ingång! Måste ändå erkänna att den här veckan har gått fantastiskt fort.
Sen är jag på ypperligt, underbart humör idag. Ni ser ju hur jag skriver. Mohahah!

Igår fick jag inte alls sluta 15.00 som var sagt, utan 16.30 lämnade jag Förskolan i fred.
Stackars Kamilli som blev sjuk. Krya på dig nu korven! Tröstät massa godis i helgen. Det är du värd.
(Ja, jag vet ju att du läser min blogg så det är ett personligt meddelande, just for you!)

Det gjorde inte så mycket att jag slutade senare. Inte mig emot.. lite mer klirr i kassan.
Efter det begav jag mig mot hooden och hem till mannen.
När jag gick från bussen i Tensta så var det någon som ropade "horyyynge, hooooryyynge" efter mig.
Trevligt. Jag undrar vad jag hade gjort. Jobbigt att vara snygg. He HE! Man känner sig så hemma.

Sen kom jag iallafall hem till en glad och fin pojkvän. Åååååååååhhh...
Seriöst, jag blir bara kärare och kärare i den där fina människan. Hela tiden.
Världens, absolut bästa. I'm such a lucky bitch asså!

Inatt sov jag som en prinsessa. Precis som jag ville. Vi låg och kramades i sömnen.. i "sömnen" jättelänge imorse och det behövdes. Mys mys.

Idag efter jobbet ska jag åka raka vägen hem till Thessan för att fixa mitt hår. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!
Ni får se bild senare. Jag lovar!

Just nu sitter jag på rast. haha, känns lite lame då jag började 10.30 idag och redan är på rast.
Men men, rast måste man ta. Har tagit mig ett glas coca cola (en annan dricker ju inte kaffe och det är Fredag så jag tänkte, whattaaaaaaheeell) sen tog jag 3 chokladbitar och en snurpa = skitnödig.
Men det gick över nu. Tack God.

Nååååå, hade jag något mer på hjärtat? Nope, tror inte så. Vi hörs!

Jalla, hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0