this is life:et!

Herremingud! Det blev inte många timmars sömn för mig inatt ska jag tala om.
Somnade strax efter 5 kanske, skulle upp 06.50.. men jag sov inte ens djupt. Låg bara och rullade runt och vände på mig, suckade och stönade. Så roligt var det minsann. Kommer väl däcka som fan idag.

Tänkte att jag skulle tagit rasten på vilan idag. Fått mig en nap. Men ack och nej!
L tyckte att han INTE skulle sova idag vilket resulterade i att jag inte heller kunde somna.
Eller jag HÖLL på somna... i 5 minuter. Men vaknade av att jag dregglade och blev petad i ögat och skrattad åt.
Så jag gick upp.

Nu sitter jag i personalrummet på rast. Ska alldeles strax sätta mig i massagestolen. FETT SKÖNT!
Och ja. Jag har redan ätit en ballerina kladdkaka. Livsfarligt!

Jag håller på att säcka ihop nu. Behöver mat i mig och komma hem till min karl och bli överöst med pussar.

Damn right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0