warm and ice-cold

Uj uj uuuuj... nu är jag trött må jag säga.
Slutade egentligen 15.30 idag men hade en liten febrig tjej som låg och sov på mig och eftersom att jag inte direkt hade något att springa hem till så hade jag inte mage att lägga henne på en madrass.
Hon fick använda mig som madrass helt enkelt. Över en timme. Men det gööööör inget.
Pappan tackade mig några gånger. Dagens goda "gärning". Det var mer mysigt! Stackars lilla.

Vi hade en tidigare som fick åka hem med feber också. Stackars pluttar! Buhu.

Idag kommer min älskling HEM från skåneland och vi ska mysa hela natten.
Ah, alltså.. inte Alex. Utan min älskling Nadja. Så klart! Oj oj oj. Hanky-panky!
Undrar om man kanske kan HITTA lite vin någonstans. MAYBEE? Vore asagott!

Men blähä... snart skulle man kanske ta sig en dusch så man vaknar till liv och slipper smörpaketet som är insmetat i mitt hår. Yes, det skulle sitta fint!

Och fan vad sugen jag är på rödvin idag. Jävla Kamilla. Allt är ditt fel!

Kommentarer
Postat av: kamilla

Men ursäkta då!!!!

2011-02-21 @ 10:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0