dam dam dam

Skulle tagit mig en promenad med Tjorven (ja, eftersom att ingen finns i närheten som kan hjälpa mig med henne just nu) så då måste man ju göra det själv. JAG FICK GÅ PÅ ASFALT! Det fick mig att må lite bättre.
Men sen är det ju inte helt okej att det ligger lite sjöar här och där. Och att min hund vägrar gå ute just nu. Jag får dra henne "koooom nuuuu!" Annars händer det inte mycket action. Hon vill helst traska i den snön som finns. Men den försvinner hon ju bara i. Det är ju inte ens snö längre. Det är ju vitt och blött bara. Tragiskt.
Nu kan snön få försvinna helt tycker jag och speciellt is-helvetet.

Aouch. Vad bitter jag låter idag!

JAG SAKNAR ALEX.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag saknar dig också! Vi får ta våran pannkaksdag nån annan dag helt enkelt. puss!

2011-01-17 @ 14:32:13
Postat av: juicy

Men JA! Ska göra femti tyyyysen ton pannkisar till dig!

2011-01-17 @ 15:06:56
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0