en inte helt vanlig torsdag

Idag fick jag ett MMS på telefonen. Det var en bild på Jenny och Danne's lilla, nykläckta flicka CLARA!
Grattis till er båda två. Jag är så nöjd eftersom att jag hela tiden gissade tjej och satsade på namnet Clara.
;-) Så GRATTIS till mig med! Nej, men helt ärligt. Lycka till med allting nu era finisar.

Sen har jag ju självklart jobbat också. Hade stängningen idag. Det känns. Jag har varit så trött att det gjort ont i mina ögon. Jag fattar inte grejen med min sömn!? Igår somnade jag innan kl 22 (HAHA...) vaknade igen vid 1-tiden. Pigg som en lärka! Gick upp och kissade. Somnade om. Vaknade vid 3-tiden igen och var pissnödig som fan igen! Somnade om igen. Så klart. och vaknade 05.20 sen... Serri.

Vi hade julgransplundring. Det bjöds på korv mä bröö och saft. Sen fick vi glass till efterrätt också. Nom nom!
Senare fick kidsen kolla på film, då tog jag rast och tog mig ett snack med habibi.

Blä. Jag orkar inte blogga. Låt mig finna inspirationen igen, okej?

Förresten, om du ligger med din karl i en skön skedställning men ändå så att ni ser varandras fejs och har Thomas Rusiak - Hiphopper i bakgrunden. Testa en sak: Titta honom djupt i ögonen och sjung med till "I look så fucking good.." Det funkar. Jag svär.

Ett tips ba.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar / testa att laga de josefajn.. superduperäckelgott! :D knullar en i mun.

2011-01-13 @ 19:28:07
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0