jävla bajsröv!

Ibland blir jag på så sjukt, jävla dåligt humör. Iallafall när det har med min kropp att göra.
Och när jag ser framemot saker jättemycket. MAN SKA INTE SE FRAM EMOT SAKER! ALDRIG!
Ja, om man inte ska föda barn eller typ gifta sig. Eller nej, inte ens gifta sig. För ska jag göra det skulle jag säkert bli lämnad helt ensam vid altaret för att jag är en sån lucky girl!

Nej, okej. Det där var ganska hemskt. Men ni fattar min point va?

Igår natt låg jag och längtade till den här Måndagen för att jag skulle få jobba och sedan få träffa min man.
Vad händer? Jo, jag vaknar och måste kuta till toaletten. Vill inte gå in på detaljer men ja. Jag började fixa iordning mig ändå efter mitt roooliga toalettbesök eftersom att jag verkligen VILL jobba.
Men ack ack.. jag slog en pling till jobbet och dom fick lite panik eftersom att det är flera som är sjuka. Man får ju inte alls dåligt samvete eller så. JO! Det får man. och jag får alltid en känsla av att dom tror att jag bara hittar på att jag är sjuk och Inte VILL jobba. Men om någon av er läser detta: JAG VILL VERKLIGEN JOBBA. JAG ÄLSKAR MITT JOBB! Därav mitt dåliga samvete. Men vad fan ska man göra? Och jobbar man på dagis och kommer dit med magsjuka så kan man räkna med att minst 80% sedan ligger och kvider med magkramp, kissande röv och kräkande hals. Kul va? Anyhow! Även om jag inte mår illa längre så får jag ändå inte komma eftersom att, är du fortfarande risig, finns smittorisken där. Så, ja. Nog om detta. Jag blir bara sjukt irriterad.

Och kul att jag lovat min fina på pannkaks-bak idag!

HELA jag känner mig som ett dåligt samvete idag. Fan, satan, helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0