kaowabungaaah

Godmorgon på er alla! Själv var jag uppe 07.30 redan. Dock inte frivilligt. Min hund tyckte att det var dags att tömma blåsan den tiden. EN LÖRDAG. Vad fan hände med hennes partyblåsa egentligen?
Ja, inte fick jag sova iallafall. Sen när jag kom in ringde Sandy också. Väldigt intressant samtal. Jag ljög för henne tror jag och sa att jag skulle somna om. Gjorde jag det? Na-ah. Huvudet är nog mer trött än vad min kropp är.
Eller så var det för att det tryckte på i baken och jag kände att det inte var läge att somna om.

Åh, jag är lite extra glad idag för att solen lyser över vårat schöööna Sigtuna.
Ja, belive it or not så är jag i Ciggtuna istället för Tensta jao. Chockade va? Fatta man jöö.

Asså, 5 ggr idag har jag redan undrat över om det är helg eller vardag. Kändes som att jag skulle till jobbet när jag vaknade. Så jag försöker fortfarande att intyga mig själv om att det faktiskt är helg. Aight!

Helt ärligt så somnade jag innan 23-tiden igår kväll. Rekord för att vara mig. En Fredag.
Och Anne bangade på att ligga för att hon var trött. Så jag var chockad över det också.

Jag är lite sugen på att gå ut och dansa idag. Fast nä.. man kanske skulla spara dom slantarna man har kvar. Iallafall till nästa helg. Muhahah.. Lite iallafall. Sen är min lillasyster skyldig mig 400:- också. Så dom ska jag försöka sno åt mig via faderskapet idag också. Så man går över den där ENA 900:-'s gränsen. Ja, alltså nu blev jag lite complicated av mig. Skit i det.

MEN ORKA SPOTIFY-REKLAMEN! Jag blir galen. Förstör mitt braiga humör och allt. Cooooomeee on!
Varför är det ingen som skriver till mig på MSN för? När jag väl är inne? Haha. Taskigt!
Tycker att alex kan vakna så att han kan skicka sin lista till mig. Jag behöver den. JALLA VAKNA!

Börjar bli hungrig nu också. Ligger en chirre-påse rakt framför mig. Helt ärligt lockar den mer än några torra mackor nu. Men palla. Jävla chirre-tant man är!

BLAH BLAHA. Caribou – Odessa

Sol i sinne, brun inne / Rudolf.

Kommentarer
Postat av: Anne

Kan ha råkat bli övertalad ändå...

2011-01-29 @ 13:58:35
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

.... HAHAH.. det fatta man jöö! Skönt?

2011-01-29 @ 13:59:47
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anne

Ja, klart! haha

2011-01-31 @ 08:43:11
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0