men förihelvete

På en millesekund kändes det som att jag gjorde mig hatisk mot alla i hela världen.
Jag är uttråkad som ett as. Kan inte andas i hemmamiljön just nu. Jag behöver förfriskelse. Av allt möjligt.

Inte nog med det så tog jag med Tjorven på en prommis. Tänkte att frisk luft skulle göra susen och låta tankar bajsas ut ur huvudet. Mm, trodde jag ja.

På vägen möter vi på en jättesöt Jackrussel-hane och hans ägare. En äldre gubbe som verkar jättegullig.
Han märker inte riktigt oss när vi kommer där på vägen. Så hundarna hälsar på varandra.
och självklart så piper min tönthund till och då från ingenstans ryter gubben till på sin hund och drar honom i kopplet och försöker gå därifrån. Vi går lite bakom och jag håller kort koppel på Tjorv.

Sen tar det stopp igen för dom och hans hund vill hälsa igen, så klart.
Men då drar gubben till ordentligt i kopplet så hans hund skriker till, lägger sig mot marken med öronen bakåt och börjar blinka med ögonen och så säger gubben: "mmm, gör du så en gång till gör nästa gång ännu ondare... KOM NU!" och jag ryter till "MEN DET HÄNDE JU INGENTING, lugn nu!"

Sånt där gör mig på så jävla dåligt humör. Nu är jag bara asförbannad.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0