mjukt

Har kollat på så himla mycket bilder idag på snygga människor.
Herregud vad mycket snygga människor det finns!
Och dom flesta jag tittar på är asgrymma, snygga, möööörkhåriga kvinnor.
Det är nästan så att jag får lust att sätta i ännu mörkare färg när det är dags igen!
Hmmm.. we'll see! KAN HÄNDA.

Nu har jag inte haft ont i magen på HELA dagen. Vilket jag ser som väldigt positivt.
Vi får väl se imorgonbitti. Jag har ändå ätit en HAMBURGARE idag. Smart va? Hahah.

Näe, imorgon ska jag må prima ballerina så jag kan åka till Alex.
Och jobba på onsdag. Det ska jag göra vilket som i allafall sååååå... men så ni vet.

Och på onsdag jobbar jag 8-13... jävligt jobbigt. Ehehehe.

Nej, nu ska jag lyfta på min lilla tjorvkorv så vi kan bege oss till sängen för att knoppa.

Mys, mys.





Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0