"sådan matte sådant djur"

Nej, men seriöst. Varför har jag fått jordens kåtaste hondjur? Seriöst.
Ni som har träffat dom, VET.

Bebis (ena katten) hon har löpt varje dag i typ 2 månaders tid. Dvs stackaren är kåt dygnet runt och springer runt med röven upp i vädret. Slampa!
Tjorven (hunden) hon är inte bättre hon. Hon sätter på sin giraff så brutalt att nästan jag blir rädd. Bakifrån, framifrån, underifrån. Ja, allt. Och när jag säger till henne så piper hon som att det är synd om henne som inte får ligga liksom. Men snälla Tjorvis, TÄNK PÅ DIN ARMA MOR! Detvillsäga - JAG!

Pssst, juste. Hörde härom veckan att en vän's-vän hade döpt sin hund till Tjorven. Fan vad irri jag blev.

Hahah, det här blev värsta husdjursinlägget.

Något som är sjukt skönt med Tjorvas också är att hon skäller på katterna så jag slipper. Hahah..
Kraffsar dom på dörrarna, ja då springer hon dit och skäller på dom.
Klöser dom på något, springer hon och skäller. Ja, ni vet. Min grymma doggy! Inte så pjåkig ändå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0