skämta ba!

Blev inte alls spaghetti och ketchup. Fett äckligt anyhow.
Det fick bli pasta. Sen så kokade jag upp krossade tomater (hela tomater iofs..), färska champinjoner, soya, örtsalt, svartpeppar och vitpeppar, oregano.

Jag fick i mig allting utan att ens vara i närheten av att vilja kräkas. HURRAAAY!!
Nu är det bara att vänta ut och se hur jag mår om ett tag. Man kanske skulle passa på att sig en dusch när man ändå fått lite energi i sig. Känner mig ju nästan som en ny människa.
Men vet ni? Helt stört att jag tappat -5kg på 2,5 dag. Coolt. Eller nåt. Man vill ju ändå äta.

Man kan ju nästan räkna logiskt att min kropp bar på 5kg vätska då.
Eller det är vad jag tror iallafall.

Säger iallafall en sak: Jag kommer aldrig någonsin kunna äta Fetaost någonsin igen.

Hm... nu verkar min mage arbeta. Hoppas det är bra. Aouuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0