WOW!

Jag har typ fått min första läsarfråga EVER: 

"Postat av: guderline

vad du bor, vad du gör, dina ambitioner? ;)"


Svar: Ja du Gud, jag bor i Sigtuna, ca 5 mil norr om Stockholm. Men jag tillhör fortfarande Stockholms län.
Jag jobbar som dagisfröken. Och mina ambitioner? (Måste googla.. skoja... inte) Att jag ska få leva ett långt och lyckligt liv och vara kär och galen och att mina nära och kära ska vara friska och vara lyckliga! Ja, det lät ju lite klyschigt. Annars så vill jag vinna massa miljoner, flytta till en SKÖN lägenhet... stor måste den vara också och så ska jag föda barn. Det är också en framtidsdröm liksom.

Nöjd med svaret? Wuhu!
Det här var kul. Ingen annnan?



Kommentarer
Postat av: guderline

mycket nöjd :)

vill också ha en stooooooor lägenhet, blir jobbigt att möblera bara..

2011-01-04 @ 14:45:32
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0