dream a little dream

Måste berätta om min KAOS-dröm jag drömde när jag somnade om.
Det började med att jag skulle möta ena brukaren från jobbet vid stationen, hon hade en stor hund med sig, hur ska detta gå? tänkte jag. Väl framme så bestämde vi oss för att ta med 6 av brukarna ner till Våfflan i Sigtuna för lite glass och mys. Ja, det var väl det sista som hände.

Väl där så stöter jag ihop med Hugo (bloggare) och någon annan blogg-kille.
Det är också en blogg-fjortis-tjej där som jag hatar på en gång. Minns inte om hon finns i verkliga livet, men störd blev jag när hon var smal som en pinne, med magtröja och tuttar större än mina.
Hennes löshår var nog ändå det äckligaste. Hursomhelst så började hon och jag bråka. Rejält.

1. Hon var så sjukt otrevlig!
2. "jag har hört att du är flata" säger hon till mig, och OCH?! om jag nu hade varit det. Who gives a damn?!
3. "du är så jävla fet och ful"

Sen blev jag en mördar-robbot. Hon började veva med sina pinnar till armar och jag blev helt rabbiat och ville som sagt mörda henne. Juste, hon var YNGRE också. Så klart! Hon försökte bita mig, dra mig i håret. Ja, ni vet sånt där. Jag blev ännu tokigare när den där jävla Hugo och den andra snubben sa åt MIG att sluta!
Medans jag stod och skrek på kärringen "HÖRRUUUU!! JAG ÄR DUBBELT SÅ STOR SOM DIG BÅDE TILL LÄNGDEN OCH MUSKLER!!!" Men idioten gav sig inte. Så där stod vi och slogs. Sen fick jag något polisgrepp om henne och försökte lugna henne, icke sa nicke. Det ville hon ju INTE! Då hotade hon med att skapa ett "bloggbråk" och få alla emot mig. (SNÄLLA, VAD ÄR DETTA FÖR INTERNETVÄRLD!? HHAAHAHHA)

Allt var så jävla surrealistiskt. Jag visste inte hur jag skulle få slut på den här galna händelsen.
Sen hotade hon med att anmäla mig. Go ahead sa jag! Jag gör en motanmälan.
Sen försökte jag få dom där snubbarna att inse att det faktiskt inte var JAG som hade startat detta.
När Hugo ville ge med sig och talade om för bruden att det var så jävla töntigt. Ja, då hotade hon honom med.

ASSÅ SERIÖST! Jag blir typ provocerad av att skriva detta även fast det inte ens har hänt, hahahaha.
Jag vill slå någon/något typ nu. Okej, inte någon. Jag är inte sån, hehehe.

Det här får mig att tänka på förra året när jag blev påhoppad av en galen tjej på KC och jag lackade sönder och ville ha ihjäl henne. Man-rör-inte-mitt-hår! + att hon rev mig i fejjan. Psychobitches finns det gott om.
Tacka fan för att Carro gick emellan annars hade jag nog suttit i fängelse just nu, hehehehehehhe.

Anyhooooooow! ba så ni vet. Jag är en lugn och sansad tjej.

Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

hahahaha.. snälla. gift dig med mig ;D

2011-07-11 @ 18:19:42
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0