det var en annan grej

Igår när jag och Alex satt framför tv-apparaten och tuggade våran middag så slog det mig när jag såg på nyheterna om att Håkan Juholt(?) och Fredrik Reinfeldt skulle debattera. Jaha, tänkte jag. Vem är Juholt?
Och så slog det mig! Det var ju han som fick så jävla mycket skit för att han "like:de" saker på fejjan.
T.ex "Låt Kungen gå på strippklubb!" Då började jag gilla Juholt! En vanlig, helt enkel, svensson!

Sen att han är den nya partiledaren för Socialdemokraterna fattade jag inte heller först jag såg det igår.
Man är med i svängarna vettni!

Sen så vill jag bara tala om att jag är trött på att vara ledig nu.
Jag orkar inte. Det finns liksom inget att göra, för jag är inte ba ledig. Jag är fattig också.
På onsdag börjar jag iallafall jobba. Ska bli roligt! Dom ringde därifrån igår och ville erbjuda mig ÄNNU mera jobb, jag ba kör hårt!

Jag jobbar hellre asmycket på engång (har varit restaurangchef och jobbat typ dygnet runt innan) och sen njuter av att få vara ledig. Det ska nästan va så att man vill grina för att man jobbar så mycket. SEN kan man njuta!
Men det är ju min åsikt. Och I beg till Gud att jag och Alex snart kommer få vara lediga samtidigt.
Helt sjukt hur mycket man uppskattar den lilla tid man får med honom nu!
Jag blir nästan nykär så fort han kliver innanför dörren och jag rusar fram och hoppar på honom.
Även fast han är svettig som en gris. Det gör mig inget. Min man!

Igår när vi låg i sängen och myste så sa han: "du är så himla gosig! du är alltid gosig! men ännu mer nu, vad har hänt?" Ja, som sagt. Man måste uppskatta det man har, när man har det.
Varje dag kommer jag på nya saker som jag älskar med honom.
u & me 4-ever. Ska åtminstone göra allt i min makt så att det förblir så. Prontoprick!

Anyhow, ska nog slå på en film, käka två knäckisar med makrill i tomatsås och sen ska jag sätta mig på cykeln! Heja, heja!



Kommentarer
Postat av: emelie

sv; tack snyggve. men jag kommer a l d r i g klippa mig kort. . kanske när jag blir gammal och grå ;p tss.

2011-06-15 @ 11:04:45
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: sandra - när två blir tre

knäckis med makrill i tomatsås mmmmmmmmmmm nomnom!

jag är också fattig.. jag gillar inte att vi är fattig!

2011-06-15 @ 18:51:34
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0