"jak har lem i halsen"

asså, jag läste eller nu ljög jag.
Jag kom och tänka på ett gammalt inlägg jag skrev för något år sedan om det här med slem från... fittan.
Att anonym (typ jag..) typ andra. Kunde få det nångång i månaden, typ en gång och vi fattade absolut inte vad det var, det var bara läskigt och äckligt och säkert en könssjukdom.
Det var ju liksom genomskinligt och blev som en tråd! FYFAN LIKSOM! Tyckte man då.

Ja, tills jag för några månadeer sen blev mer insatt i det här och förstod att det är en såkallad ägglossningsflytning (mysigt va?) och här går man och tror att man är sjuk.

Tjejer, one thing, läs på om era kroppar!


*jag har slem i halsen

Kommentarer
Postat av: Amanda

kroppen är så jävla äcklig och har konstiga saker för sig. Ofta man vill läsa om det?! Hahah!



Cola? Du menar att dricka? Nej, fy fan. Jag hatar't. Brukar köpa en del flaskor och hälla ut för det är sååå inne att ha flaskorna. Så du vet vad du ska jobba på om du vill ha ett riktigt moderiktigt hem!

2011-06-09 @ 14:39:31
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0