kauvtastrauf

Glömde förövrigt berätta igår om min konstiga dröm om att jag lät någon tatuera typ hela mig.
Katastrof! Jag älskar, alltså, äääälskar tatueringar. Men det här var lite too much!
För det första hade jag en asgammal KAPTEN intatuerat på min högerarm, why?
Och lite texter och grejer överallt verkligen. Men för att inte nämna det värsta.
När jag kommer hem märker jag att jag har ett FETT kors ölver hela ryggen.
Ett stort och svart kors. Jag ville typ gråta. Hur fan ska jag visa mig på stranden liksom!?

Tur så var det bara en dröm.

Drömmer massa annat också som jag inte vill berätta om, för då kanske det inte händer. :)
Mycket hemligt!

Bläää vad trött jag är, all the fuckin' time!
urkahburkah.

På fredag åker vi ut till landet! ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

hahaha.. älska drömmarna ;)i hope hope hope ;)



haha eller hur! :D

2011-06-07 @ 13:16:30
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0