NU ska jag berätta för er..

Vad jag drömde inatt! JAg säger bara, jissesamalia vad man kan drömma konstiga saker.
För det första var jag en typ av kvinnlig Peter Pan, helt seriöst.
Flög hem till olika familjer och började leka med leksaker som blev riktiga, hahaha.
Sen råkade jag visst flyga hem till ett dagisbarns familj. Där det finns 3 kids.
Jag är i deras rum och härjar och dom märker mig så klart, sen vaknar deras föräldrar och jag ligger och trycker i våninsängen. Asså, jag är inte osynlig men dom ser mig inte iallafall.
Men kidsen försäger sig och säger "vi leker med Josse!" som tur är skrattar bara föräldrarna åt det hela, tills jag råkar göra någonting så ett gosedjur trillar ner från sängen. PÅ ett konstigt sätt.
Dom blir lite rädda

.....!!!! VILKET FÖRÖVRIGT JAG BLEV NYSS!!!!!!!!!!!
Herregud vad är det som låter i vårat sovrum!?!?!? Nu kom det tillbaka. SCARY!!!
JAG ÄR HAUNTED SÄKERT!! :(



Anyhoooow.... hjälp.
Sen drömde jag helt plötsligt att jag var en björn.
Sen var jag plötsligt med i Big Brother igen. Varför drömmer jag det så ofta?
Jag tittar ju inte ens på det längre.

Nåja, nu ska jag äta frulle. För jag vågar inte sitta här i rummet längre.
Demonen kanske käkar upp mig. HATAR att va gräsänka! Buhu.

Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

haha!

Ja jag drömde inatt att jag borstade bort löss från min systers kropp med en stålborste inatt!? haha

2011-06-06 @ 10:22:02
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0