roligt

Idag är det den 9e Juni.
För det första så är det min och Alex dag, helt enkelt. Mys, mys.
Jag vaknade imorse av "heej baby" och så la han sin stora hand mot min kind och klappade på mig lite.
Så där så man känner sig trygg. Världens bästa man. Jag älskar dig!

Sen gick han till jobbet och jag sov vidare.

För det andra så är det Collans 2-årsdag idag! Lilla Collan.
Tiden går himlans fort. Jag minns när Natta var gravid med henne och jag var tvungen att vara sympatigravid och äta chips med henne typ varje dag, eller glass. Något var det jämt!
Tur att jag inte riktigt blev lika tjock, höhöhöh hö.
Fina tider! Lite ledsamt att jag inte hittar bilderna från när hon var TRE dagar gammal och ligger
och sover på mig. Damnit.

Anyhoow, GRATTIS NICOLE! ♥ Fina unge och grattis Pattis som var världens duktigaste och fick ut lilla skitungen
den 9e Juni 2009.

Men ååååhhhh att man inte kan spara bilder från FB IGEN. -ledsen-

Just nu vill jag ha mina pengar så jag kan få slinga färdigt mitt hår så det är bloooont och fint igen.
Nu är det halvblont och o-fint och o-fixat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0