sommartider hej hej, sommartider

Jag är workaholic. När jag älskar det jag jobbar med, kan jag jobba dygnet runt.
Det känns som att jag gör det nu. Eller ja, till helgen kommer jag definitivt att göra det.
Idag är jag faktiskt ledig och tänker inte göra ett skit. Inte ens byta lakan eller städa, jag ooorkar inte.
Sen vill jag döda myterna om fördomarna mot att arbeta med äldre (försöka går ju) jag har sagt så länge jag kan minnas att jag ALDRIG tänker jobba med det. Titta på mig nu? Jag älskar det! Jag längtar tills jag ska tillbaka.
Underbara människor! Underbara personligheter! Man lär sig något nytt varje dag och jag känner mig VIKTIG.

Ni kan tycka vad man vill. Men så tycker jag och vill tycka så.


Sen är jag återigen fattig. Så fort lönen kom in så gick den ut igen hahahaha..
Herregud. Men vad gör det när man får åka till Tunisien om NITTON dagar!!
Ja, förmodligen kommer det vara Sveriges varmaste vecka då säkert, men ändå. Förstå att efter alla år ska jag äntligen få ta SEMESTER! På RIKTIGT! Förra årets 4v. semester tog jag i April/Maj när jag hade köpt Tjorven och var tvungen att va hemma med henne. Det är enda jag haft på flera, flera år.
Och när man skaffar valp får man ändå ingen lugn och ro, HA... vad trodde jag liksom!

Nähä, aha? Vad ska jag hitt på nu då, på min lediga dag?
Imorgon jobbar jag och har kurs i "Lyftteknik" på jobbet.
Spääääääääännande, haha... Jo, då.. för min rygg blir det spännande.

Nä, nu ska jag ta mina vitaminer och och kanske ta mig en sväng till centrum.
Skulle helst ligga och sola och bada. Men aha, vart då? Med vem då? okke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0