tjena tjena mittbena

Jag vaknade asförbannad idag! Drömde att det hade blivit snöstorm även fast det är Juni-månad.
KAOS! Jag som hatar vintern och snö och blä! Gud vad arg jag var.

Drömmer så jävla konstiga saker nu, hela tiden. Blir galen.
Och jag drömmer verkligen mycket och hela tiden.

Svettas som en gris gör jag också. Kommer få huvudvärk. Jävla väder.
Skulle ut på Järvafältet för den dagliga rutten. Och så började det dåna(?) i luften.
Jag tog en lättare omväg, jag ville inte DÖ med min hund på Järvafältet av en blixt liksom.
Vem fan vill det?

Anyhow, svetten rinner än. Kvavt väder är vidrigt. Speciellt med värmande svett på det!
Aaah jag känner mig så fräsch och jävligt PMS:ig idag!
Ont i ryggen har jag också.

Sitter här i bh, trosor och strumpor. Jag vet, har inte orkat böja mig för att ta av dom än.

Nåja, vart var vi?

Jaha, jag hade inget annat att säga. Vi säger så, så länge då. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0