"vill du köpa lite ogräs?"

- "äh, då slänger jag dom här till buskarna!"

Varför kunde jag inte fått somna igår när JAG ville det, så att JAG kunde vara fit-for-fight idag, första dagen på nya jobbet. Eller vem fan försöker jag lura? Med kanske 2½ timmes sömn så var jag en stjärna idag får jag medge!
Men trodde vi annat?

Redan älskad liksom. Hahahahah.. nej, okej det kanske jag inte är. Dom är ju dementa och har väl förmodligen glömt mig tills imorgonbitti. Men det gör inget! För jag älskar dom redan!

Imorse var jag L I V R Ä D D! Svettades som en gris och trodde jag skulle springa därifrån gråtandes.
Jag var skräckslagen "SKA JAG JOBBA MED DET HÄR!?!? LÄSKIGT!"
Äsch då.. det klarade man ju galant. Jag har tillome bakat. Hörochhäpna.

Jag längtar redan tills imorgon. Ja, iallafall tills efter... morgon-ronden.

Jag trivs redan. Så ni vet.


Och jag har nästan bränt fast en hel kastrull ris till middag idag.
Så jag SKITER i riset. Fan. Och Alex, vart är han? Ska jag ALDRIG få äta middag?
Gudars!

Jag håller på att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0