"äntligen hemma!"

Or not. Kan ju inte påstå att jag är "hemma" direkt. Mitt hem är någonannanstans nu.
You know! Seriöst, hur sjuk i huvudet får man bli? Idag började jag 09:30 skulle få sluta 14:30 egentligen, men jag VALDE, frivilligt att stanna kvar på jobbet till kl 18:00.
Ja, alltså jag jobbade inte. Jag låg i personalrummet och pratade sex med Lissan.
Det var lite roligare. Sen satte jag mig i massagestolen och körde två rundor.
Och jag berättade det för Kamilla.
- men Josse, det är ju inte så bra att sitta där för länge!
- äsch då, känns bara som att min rygg brinner nu


Vadfan! Jag kan väl bli vuxen och klok en annan dag. Eller?

Nu har vi iallafall haft möte och jag fick en laktos-chock.
Ärligt talat asså! Trodde det var nog om mina skit-attacker och prutt-historier.
Trodde jag ja! Kamilla hade bakat kladdkakemuffins... jag åt två. Jag började springa hem, men kom på att jag glömt telefonen så fick kuta tillbaka i panik. HITTADE DEN INTE! Letade sen hittade jag den tack vare Lissan, sen fick jag kuta hem i panik igen. Ja, ni kan ju lista ut VARFÖR! Shit asså.

Nää, nu ska jag banta. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0