det var en eleeefant som var så eeeleeegant

Jaja, att jag sjunger barnsånger dygnet runt kan ju bara bero på en sak: arbetsskada.
Men det är ruuuligt! Idag har/är det ju fantastisk väder och jag är lycklig!
Igår var jag en surpuppa utan dess like. Hm, särskrivning? Men ni fattar!
Vi har varit och åkt skridskor. Hämtade ut min hund också men hon tyckte inte det var så himla roligt med 30 barn omkring sig. Hon satt mest vid mina fötter och darrade hahah. Men jag vill att hon ska vara med barn så mycket som möjligt. Kul den dagen man själv får kids och min hund hatar barn. Inte så bra!

Idag känner jag mig fin också! ORKADE faktiskt för en gångs skull måla naglarna OCH tånaglarna igår i min fina korallfärg som jag älskar. Man ser lite piggare ut. Sen smetade jag in mig i bajs innan jag la mig också så man ser lite fräsh ut. OCH så har jag en fin svart "jacka" på mig. Men smink.. det hann jag inte med.
Vem jag gjort mig fin för? MIG SJÄLV så klart! Höll nästan på att sätta på mig en vit blus imorse innan jag drog till jobbet men ändrade mig. TUR DET! Det är tydligen spaghetti och köttfärssås idag. Mohaha.. Vi vet ju hur det hade slutat annars.

Hm, undrar om min man har tid att hångla med mig idag. Så om du ser det här sen så kan du ju slänga i väg ett mess så jag vet! OKKE!? Vi kommunicerar via min blogg. Höhöhö..

Nej, nu ska jag gå tillbaka. Eller måste på toaletten först. MEN SEN!

See ya don't wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0