FÖR DET EE INGEN VANLIG DA' FÖR DET ÄR JOSIES FÖDELSEDA HURRA HURRA HURRAAAA!

Oj, nu kommer rubriken bli fett keff, men det får jag och ni tåla idag!
För jag fyller åååååår.. tjoho. Jag är på toppen humör!
Har fått massa grattis-sms massa grattisar på fejjan och så där.
Min mamma ringde och sjöng imorse, precis som en mor ska.
Jag fick påminna min pappa om att jag fyllde år idag.

Fick mitt första grattis-sms utav Linda igårkväll! Det var så fint så. Längtar tills på Fredag, för då ska jag få mysa med henne och Maxen för första gången. MYS MYS! Asså Max för första gången, han är ju färsking!

Jag vet inte varför men känner mig som en prinsessa idag.
Eller okej, jag kanske vet lite varför. Jag stod och lockade håret i 1h igår precis innan jag skulle lägga mig.
Somnade 1:30. vaknade 07:20 idag GANSKA pigg.. nej, alltså det var jag egentligen inte.
Men jag klev upp och sminkade mig (halleluja moment!) och kände mig genast piggare!
Åt en banan till frulle och traskade till jobbet. Lotta tittade på mig och ba "abhaaa.. vem är du?" Ja, okej, jag är ganska snygg idag. Även om man är lite halvfet. Men det skiiiiiiiter jag it!

Idag ska jag äta massa kakor, massa tårta och allt som bjuds på!
Jag tror att jag är superdupergla också för att jag ÄNTLIGEN ska få träffa min man idag.
Känns som att vi har varit ifrån varandra en månad. GUU VAD JAG SKA HÅNGLA!

Tack och hej det var allt för mig. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0