give me a break!

Idag pratade jag om att jag inte blir sjuk längre. DÄRFÖR att jag blivit immun. Once and for all.
Ja, trodde jag ja. Min näsa rinner och halsen kliar. Men som att jag ORKAR bry mig.
Det är helg imorgon. Tänker ignorera detta. Det är fanimej Lördag snart! COME ON.
Blev lite ledsen idag också när Kamilla berättade att hon inte ska medverka på lör'tagg!
Dumma dig. Du är en bajs! (som ett barn skulle sagt)

Annars så är mitt liv fabulöst och helt underbart.
Jag och A pratade hus idag. Hahaha, asså... nä, vi ska inte köpa hus. Lovar.
Eller lova kan jag inte göra. Men skulle någon veta något billigt (ASBILLIGT asså) så kanske vi nappar.
Ja, bara det inte ligger MITT ute i skogen. Eller asså, jag vet inte.. jag skiter typ på mig av bara tanken av att bo mitt ute i skogen. I HUS! Det är lite av en fobi. Jag kommer aldrig, ALDRIG kunna vara ensam. Pussy.
Nåja, någonstans ska man väl bo sen.

Kul att det snöar ute igen. Verkligen jätteroligt. Jag skrattar ihjäl mig. Not.
Kramsnö. JA, perfekt till helgen! Vad fan är det med denna värld just nu?
Trodde det var VÅR på riktigt idag. Men ack så fel man kan ha!

Imorgon tänkte jag ta steget med mitt hår liiiite längre och blir ÄNNU mörkare.
Resultat visas senare... kanske! Hihi. Och jag har faktiskt inte färgat håret sen i Januari.
Ah okej, TONING i luggen när Sandy fixade sin flint.

Men så ni vet!

Förresten, jag hoppas alla BB-torskar såg kvällens avsnitt. FYFAN vad jag har garvat röven av mig!
Roddan asså, vilken stjärna! Hahahahahhahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0