glömde

Glömde helt bort att jag blev lite smått lurad idag.
Men jag är för glad allmänt för att ens orka bry mig.

När vi var i centrum och skulle handla lite så tänkte jag att jag skulle in i "taxfree"-butiken och kika om dom kanske, skulle kunna ha min underbara, älskade parfym för inte ett så fullt olagligt pris.

Jag hittade den och blev alldeles överlycklig när hon sa att jag skulle få 20% rabatt + bodylotion till på köpet.
Jag trodde jag gjorde värsta kapet för 343:-
Jag var lycklig!

Enda tills vi kom hem och jag öppnade förpackningen och ba: "eeeeh.. jävla liten förpackning!"
Sen skrek jag på Alex och ba "TITTA TITTA!! jag är lurad!" Han tyckte att jag skulle gå tillbaka och typ mordhota hon i kassan... nej, okej, det gjorde han inte alls. Men han tyckte att jag skulle gå tillbaka.
Eftersom att jag bad ju faktiskt om ORIGINALflaskan, den stora och INTE 50 ml.

Aja, jag fick ju en bodylotion.

På köpet.

Kommentarer
Postat av: Sylvia - BF 7maj

haha, klaaant! :)



sv: haha, ja fifan va söt jag är. Not. Ser ju ut som en gammal tjock tant :)



och alla såna där helbodys är ju hur söta som helst! Finns ju massa olika. På lindex på rean fanns t.ex en älg-outfit ;) men det tyckte Malle var bra att jag inte köpte eftersom älgar inte är vidare söta :p haha...!

2011-03-30 @ 20:09:53
URL: http://syliam.blogg.se/
Postat av: juicy

sv; hahaha meh, älgar kan vara söta om dom är på små bodys kan jag tycka! :D Men det är ju jag, haha.

2011-03-30 @ 21:50:27
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0