goddag gokväll godhej

Trodde jag skulle fått sova som en prinsessa igårkväll.
Det gjorde jag inte. Världens jävla tandvärk vill jag tala om för er att jag hade!
Nu känns det ingenting. Och HUR kul är det på en skala att jag kanske måste skaffa mig en BETTSKENA!?
Ja, jag har tydligen börjat gnissla tänder förjävligt. Det börjar kännas i tänderna som blir mest utsatta.
Får ont i hjärnan också. Blöhööö blöööhöö.

Men utöver det så är jag lycklig och glad hela dan!
Med handen på hjärtat alltså. Ingenting känns mer rätt eller perfekt som det är just nu.
Lite smådetaljer som bör fixas praktiskt. Men annars... ja, life is good!

Jag gillar när det syns utåt också. I Fredags när jag Linda mötte upp mig i dörren så sa hon det "du ser verkligen jättelycklig ut Totte!"

Anyhow! Nu sitter jag på rast och är svintrött. Blir säkert tidigt i säng ikväll. Not.
En ren gissning så ligger min man fortfarande och sover nu.

Ja, det var väl det. Jag återkommer gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0