hallå där alla tittare!

Igår somnade jag som en tjurig gris helt ärligt talat. Idag vaknade jag med frid i själen. En timme försent dock.
Jag hade tydligen satt igång fel larm. Mitt i natten. Jag trodde allt var frid och fröjd och att jag kunde chillidilla mig till bussen. När jag väl sitter på den, tittar på klockan så inser jag att jag åkt i timme försent.
BRAVO SHOSEFINA! När jag väl kommer fram till jobbet så är det inte en käft i byggnaden. Hallå hallå?
Dom var och åkte skridskor, där stod jag som en idiot och fattade ingenting.
Det löste sig till slut anyhow. Inte speciellt synd om mig. Jag fick ju lite sovmorgon. Eh.

Imorgon
öppnar jag och jag är redan trött. Blir sängdags tidigt idag vill jag lova.

Men jag är sååå glad! Idag när jag klev innanför dörren så var min syster ute med min lilla Tjoffsan.
När hon kom in och såg mig blev det rallyfart på henne och hon hoppade upp och kastade sig på mig. Sen fick hon cp-ryck och sprang runt i lägenheten, upp i soffan, upp i sängen som en galning. Lillllaaaaaa...

Sitter och kollar på Big Brother-reprisen och garvar ihjäl mig.
För det första garvar jag åt att "sexbomben"-Sanna har knullat med den näst fulaste killen i huset. Rodney eller vad han heter. Men sen visade dom när han stod naken med schnabeln i vädret och jag förstod för en sekund VARFÖR hon knullade med honom. Men sen såg man själva kroppen och ansiktet igen och jag kräktes lite. Han hade alltså inte den minsta scnabeln. Om man säger så. Men det är skitsamma. Han är vidrig!

Men Gurkan, vilken jävla lirare! Asrolig men asjobbig på samma gång.
"Du är Norrlänning men du ser ut som en arab på morfin!" Gurkan om stora Simon. HAHA!
"Kompis! Jag ska fixa din rygg sen.. jag är kirugurg kompis!"

Jag borde verkligen, verkligen tvätta mitt hår också. Men jag har absolut ingen ork. Baaaaah...
Nog om PROBLEM. Hej och hå i det blå. Himlen är camel-light-blå!




Min katt.... jag menar hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0