kao-z

Jag har kaoz i magen. Jag har kaoz i ryggen.
VI BEHÖVER EN NY SÄNG! Pronto. Om jag någonsin ska få ha en välbyggd rygg som orkar bära mig... okej, mina pattar. Mig. Vem fan orkar bära mig? SKÄMTA. Vet flera som orkar och kan.

Inatt blev jag jätteledsen då jag förstörde A's sömn med att ha snark-krig mot honom.
Han gick tillome ut på en promenad och jag höll på att ta en taxi mot Sigtuna för att jag kände mig förnedrad. Av mig själv. Så idag har jag varit på apoteket och inhandlat snarkmedel så att jag kan få sova med min man. I LUGN och RO. Råkade få med mig en klocka och en ring också. "Råkade". Var så jävla BILLIGT. Nästan så att jag hoppade i luften. Klockan.. som förövrigt är SKITsnygg kostade 120:- och min ring som är ASFIN (fråga Alex..) kostade 20:-
Fett värt. Fett nöjd är jag! Man får unna sig när man är lite invalido.

Idag efter att jag ätit lite yougurt, banan och solrosfrön så säger herrn i huset:
- vänta, ska hämta lite medicin till dig!
- ... öh okej

Sen kommer han in med 10 olika piller i olika färger.
- det är lugnt, det är bara vanliga vitaminer!
- men faaan, haru inget starkare?

Sen började vi leka som vanligt. Typ att han var min knarklangare. Jätterolig lek, jag vet.
Vi är ganska mogna och så där. Vi kommer ju iallafall bli världens roligaste föräldrar en vacker dag. hehehe.

Nu börjar jag dock känna mig frussen och väldans ensam. Karln min lämnade mig för att boka en tatueringstid (vilket är DONE nu) och in till stan för att hitta sig en snygg "baseballjacka".
Jag vet, jag har fan världens snyggaste kille. Idag när han klädde på sig så började jag att dreggla.
Ja, för att han är så jävla snygg. Hela han. Och jag, jag är bara fet. Vad har hänt?!?!

Nä, nu lägger jag mig i den sönderknullade, mjuka, ensamna sängen och kollar lite Californication.
Det har utlovats fot och rygg-massage ikväll. Och annan slags massage för min del. Mer får ni ICKE veta.

Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0