kikärtor

I alla dess former! Idag ska jag laga falafel och göra en sallad med homus till.
Det blir ensam-middag idag. Alexandros är på annat håll och leker skön. Eeeehehe.
Men mat, det måste jag ha. Och jag har faktiskt fixat mig efterrätt till idag också - KLADDKAKA!
Fan vad jag ska goffa ikväll. Behöver energi så man orkar på jobbet imorgon!

Jävla slöfock man är asså.
Ah, update: magen är bra, men ryggen håller i sig.

Asså, jag måste vara helt störd som sitter och längtar till Lördag.
Iofs har jag längtat i typ 3 veckor efter den här lördagen, hahaha.
Jag hoppas att Kamilla och Lissan och Kristina och Lotta och alla blir jättefulla.
Jag verkligen hoppas. Fan så roligt det ska bli! Ja, dom andra som ska med också.
OM dom nu ska med. Weeeeeeeeeeell! Själv ska jag vara vuxen och inte dricka något alls.....
Trodde ni ja.

Nääääääääääääääääääää.... hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0