lyckans ost

Jag asså! Jag blir påmind everyday om hur underbart det är att faktiskt få vara tillsammans med sin bästa vän.
Vi är det. Bästa vänner och lovers. Världens bästa kombination. Jag älskar den!

Just nu sitter jag och dricker lite green tea och saknar mina kids och kollegor på jobbet.
Men imorgon, IMORGON! Då blir det liv i luckan igen.
Och på Fredag ska jag leka frisör igen och färga Lissan's hår.
Det kommer bli bra det här. Man ska lyssna på mig när det gäller färger.
Och på Lördag är det Ladie's Night, hahaha.. Jag längtar fan.
Vi på jobbet som ska iväg och äta mat och titta på nakna män. Hoppas jag... Sånt får man väl aldrig nog av.
OKEEEEEEEEEEEJ.. asså vad var det för slags "vitaminer" du gav mig egentligen Alexandros?!
Vitaminer spetsat med bluepills. Skulle fan inte förvåna mig.

Som att jag skulle behöva det.

Nej, nu ska jag slå mig ner i sängen. Dricka mitt tea och titta på en film.
Så säger jag jämt men hittar aldrig någon att titta på. Något bra filmtips?

Boooooooring.... see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0