lyckligare än lyckligast

Är då JAG!

Ja, det är jag tamejfan. Och det påminner jag er om så ofta jag kan.
Jag gillar att skryta om det jag håller kärt!
Det är helt sjukt att man kan få uppleva en sån här slags kärlek egentligen.
Varje människa förtjänar det. Jag tycker verkligen det. Inte för att låta som en jävla tönt.
Men faktiskt, don't give up så att sajje!

Livet har precis börjat.

Nu är jag tillbaka på jobbet. Vi har varit på promenad till skogen och kollat på kottar typ.
- titta titttaaaaa igelkottaaaar!
- vart då? näähää det där är ju kottar! en igelkotte är en råtta med taggar på ryggen

Kommentarer
Postat av: Lissan då'ra

Näää, jag lovar...att...inte...ge...upp <3

och du FÅR påminna oss om din lycka twentyfourseven om du vill, så d så =)

Pussar

2011-03-23 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0