MEN KUL

Jag tänker aldrig mer låna ut NÅGONTING till någon i den här familjen. EVER AGAIN!
Jag ska börja ta med mig min dator vart jag än ska. Nu har NÅGON loggat ut mig från spotify IGEN och jag har sagt att det är TVÄRFÖRBJUDET! Nu kommer jag återigen inte in igen. FUCK THIS! Blir as-sur.
Och nej, jag kan inte skicka efter ett mail om nytt lösen för jag hade en gammal mail på den.
Aja, dö.

Inte nog med det hade min syster lånat min NYASTE skinnjacka igår med. UTAN att fråga.
Asså jag blir galen. Jag är inte den som är den, men man kan fanimej fråga. Jag blir galen!
Nu kan jag inte bo så här längre fattar nu jöö. Helvete. SKITSUR!

Har bott med Sandy i hennes 90-säng den här helgen, det har funkat. Hellre det än att sova själv. Herregud.
Min karlslok ligger ju hemma och är assjuk och jag får inte vara i närheten av honom. KUL!
Har inte fått en köss på snart en vecka. Dör litegrann...

Igår var det iallafall middagsbjudning och annat gött hemma hos Mickis. Eller ja, det var hos Mickis mamma, men anyhow. Det var supertrevligt! Jättegod mat. Sen släppte hon hemlisen som vi skulle få veta. Det var tydligen inte en förlovning. Men hon ska fly till Bangkok och plugga där ett halvår. Jag hamnade i chock. Och blev typ sur på mig själv... eftersom att jag aldrig gör något med mitt liv. Inte för att jag vet vad jag vill. Sen bestämde sig typ alla som var där (förutom männen) att dom också ska dra dit och plugga.
Jag: jahapp... vad ska jag göra då?
Alla: Du kan ju stanna kvar här och föda dina barn!

Ja, ni ser.

Så då blev jag skitsur. 
Skoja.. men jag kände mig typ ensam.

Det var astrevligt som sagt. Men sen blev jag irriterad igen för att jag skulle mensa igår.
Tidigare på dagen trodde jag att Niagrafallet hade kommit. Stoppade upp en propp.
Väl hemma hos Mickis när jag skulle göra ett byte så var det snustorrt igen. Hallå? Det fanns inget där.
Testade lite senare, satt och pressa. Kom inget då heller! Trodde iaf att jag skulle vakna med Stockholms blobad mellan benen idag. Gjorde jag det? Nope! Ingenting idag heller. Kom väl en fläck när jag torkade mig efter kissandet. Men inget mer. KUL ATT MIN KROPP GÖR SOM DEN SJÄLV VILL!
Inte nog med det så drömde jag att jag och Alex började bråka. Det var ju inte heller kul.

Men ajaaaaaa, roligt inlägg va? Not.


Kommentarer
Postat av: marlene

Men det är ju bara att söka skola! Det va du som sa att du skulle föda barn ;)

2011-03-13 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0