monday sunny monday

Drömde en sjuk dröm inatt. Men jag skippar att berätta den. Men anyhow!
Vaknade kl 6 av att jag höll på att kissa på mig som vanligt. Gick och la mig igen och somnade, sen vaknade jag upp igen 5 minuter innan alarmet ringde. Inte var det sol när jag vaknade direkt. Asgrått och trist ute!
Tog en prommis med Tjorvis, sen raka vägen till jobbet och mötte upp kidsen ute på gården där dom stod och förskte ösa bort allt jävla pölar som är på gården som barnen badar i!

Nu är jag iallafall hemma och har parkerat röven i soffan. Jag orkar inte göra nånting idag. Absolut ingenting!
Och ingenting ska bli. Jag ska titta på serier och invänta Big Brother. Ja, kl 22 alltså!

På Torsdag fyller jag år... stöööööört. Blir ju asgammal.

Ska sätta på nageltippar på min lillasyster också. Tjej-göra.
AJUSTE! Idag hade jag faktiskt baggyjeans och sneakers på mig.
Första gången på hundra år!

Sen en annan sak, ni som läser och ska med på kryssningen. Ni får nog åka utan mig.
Jag ska tydligen iväg på en obligatorisk show med jobbet dagen efter. Meeen ja..
Ni får det nog roligt ändå ska ni se!

heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0