oufh!

Tror jag rapade en spya. Det var inteeeeeeeee nice!
Så, nu har jag fått min dagliga dos av BB. Jag bara avskyr Roza för varje dag som går.
Hon och valpen passar perfekt. Lika pinsamma! Kan han bara sluta "rappa"? Jag får ta fram skämskudden everytime. Jag fattar inte. Han skulle säkert vara en skön kis om han bara softa ner ett par hekto!
Och självklart är min lillasyster kär i honom. Typiskt UNGA tjejer att gilla damp/mongo-killar.
Men Roza. Plz asså! Jag vet inte vart jag ska börja och jag vet inte vart jag ska sluta. 

Dom som låter henne vara immun still vill ju bara ha henne kvar så att man kan HATA henne!
Finns ingen annan orsak. Absolut inte. JAG ORKAR INTE HÖRA HENNES RÖST! Damn girl. Åk hem till stureplan igen och häng vid Dj:båset istället. OKKE!?

Sen kan jag tala om vilka jag gillar också: GURKAN!!!!! Sara (nomnom), Simon och Martin.
Sen gillade jag Vanessa och Sonia som fan när dom lekte krig i gårdagens avsnitt, HAHAHA.

Nååå.. nu ska jag titta på debatten om Homofobin i Idrotts-Sverige. PINSAMT!

ANTON HYSÉN, I'M PROUD OF YOU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0